Jednodnevna putovanja za članove kluba 2021.

15.05.

11.07.    Karlovačke 4 rijeke
7.-8.08.  Županijska biciklijada
03.10.   Cetingradska osmica

Višednevna putovanja za članove kluba 2021.

24. - 25.04.

Breveto 1000 km

Breveto 200 km

Lepe ti je Zagorje zelene

Drugo ovogodišnje jednodnevno putovanje, pod nazivom 'Lepe ti je Zagorje zelene', ponovo je obilježila slaba vremenska prognoza, pa je broj učesnika, s prijavljenih 12 preko noći spao na 6.
       Tako je 6 ustrajnih – Štef, Mladen, Tica, Riki, Bojan i moja malenkost – krenulo u subotu 30. travnja put Hrvatskog Zagorja, od Karlovca do Bistre s dva automobila i šest bicikala na krovu, a dalje biciklima na kružnu turu Bistra – Pušća – Kumrovec – Tuhelj – Veliko Trgovišće – Gornja Stubica – Bistra, okruglo 100 km dužine.
       Iz Bistre prema Pojatnom startali smo na biciklima u 9:10, dakle svega 10 minuta iza plana. Prvi dio puta obilježio je na 8. kilometru neočekivano strm uspon u Gornju Pušću, koji je odmah pokazao da su zagorski bregi tvrd orah. Slijedio je kraći odmor kod trgovine u Dubravici (16. km). Četiri trgovkinje u čudu gledaju znak 'Pedale Laganini' na našim dresovima, koji im se jako dopadaju. Dobro smo izvukli živu glavu – njih je bilo 4, a nas 6 sami.
       Lagana vožnja kroz idilični krajolik, preko Klanjca i Mihanović Dola sve do impozantnog kamenog obeliska – spomenika našoj himni 'Lijepa naša', brzo je rasplinula umor u mišićima. Nakon obaveznog fotografiranja uz novu varijantu osmijeha, krećemo dalje (da pojasnim – na nagovor gospođe koja je pristala slikati nas našim aparatom, umjesto 'siiir' vičemo 'piiizza', na što se svi, ne znam zašto, nesuvislo smiju).
       Do našeg prvog cilja, Kumrovca, stigli smo po planu, nešto iza 11:00 sati (32. km). Slijedio je kratki obilazak etno-sela i rodne kuće Josipa Broza, a zatim neočekivani gablec kojim nas je počastio Štefov kolega Mladen, Kumrovčanin, na terasi gostionice 'kod Starog'. Domaći Mladenovi specijaliteti – šunka, kobase i špek – zaliveni su s dvije vrste piva i nekom žutom tekućinom iz mjeseca ožujka, koju Štef iz neobjašnjivih razloga voli i pije. I on je kao neki Zagorec.
       Koristim priliku i preporučam se Mladenu i sljedeći put, uz pozdrav kumrovečkim vatrogascima, koji su taj dan imali radnu akciju.
       Iz Kumrovca smo krenuli iza 12:00 sati, prvo natrag do spomenika 'Lijepoj našoj', a zatim meni najljepšim dijelom ture – preko Pristave do Tuhelja (40. km), te dalje preko Družilovca do Velikog Trgovišća, našeg drugog cilja (55. km).
       Uslijedio je kraći odmor pred lokalnom trgovinom, a zatim obilazak rodne kuće dr. Franje Tuđmana.
       Unatoč lošim vremenskim prognozama, još uvijek nas nije oprala kiša, štoviše i sunce se pokazalo kroz tanke oblake.
       Završni dio prema trećem cilju ovog turističko-studijskog putovanja, od Trgovišća do Gornje Stubice, dužine 22 km, uspon preko Slatine i Oroslavja, te spust preko Stubičkih Toplica i Donje Stubice, odvezli smo bez stajanja. Šećer kao i obično dolazi na kraju – kratak ali strm uspon do Augustinčićevog spomenika Seljačkoj buni i Matiji Gupcu. Sve to je vrijedilo truda – spomenik i ambijent su zaista nezaboravni !
       Nakon odmora i tekuće okrijepe iz ostataka zaliha, krećemo natrag tražeći otvorenu trgovinu, kako je to običaj umornih putnika. U susret nam jure rally auti, koji žure na utrku kod Marije Bistrice.
       Po brzom dogovoru odustajemo od posjete poznatoj piceriji 'Oro Goro', već se posvećujemo traženju idealne trgovine, koju pronalazimo na ulazu u Stubičke Toplice – krasno popločeno dvorište i tenda po cijeloj širini kuće.
       Moram spomenuti da je Tica cijelim putem u ruksaku nosio kobasu, sir i kukuruzni kruh, te legendarnu daščicu za rezanje pod 45.
       Dopunjavamo spomenuti provijant kupovinom u trgovini - 2 vrste salame, kruh, 2 vrste čokolade, te 2 vrste piva i ona Štefova žuta medicina iz mjeseca ožujka, koju samo on pije. Ručamo u slast, uz prve i jedine kapi kiše cijelog dana.
       Preostala nam je posljednja dionica do Bistre, nešto više od 20 km dužine. Metodom 'kartu čitaj a seljaka pitaj' odabiremo varijantu preko Kraljevog Vrha i stižemo u Bistru oko pola pet.
       Slijedi presvlačenje, pakiranje bicikala na nosače, te povratak u Karlovac preko Kerestinca i Jaske, uz 2 stajanja.
       Odradili smo još jedan zanimljiv plan, bez ikakvih problema i nezgoda. Živjela Pedala !