Jednodnevna putovanja za članove kluba 2017.

22.04.
20.05.
14.07.
22.07.
15.08.
07.10.
Čabarsko veselje
Na Krivom putu
Iron Pedala
Lička Plješivica
Velika Gospa

Cetingradska osmica

Biciklijade 2017.


02.04.   
Proljetna biciklijada
15.06.    Tijelovska biciklijada
22.06.    Od Korane do Skradske gore
25.06.    Putevima 110 brigade
09.07.    Karlovačke 4 rijeke
3.-6.08.  Županijska biciklijada

Višednevna putovanja za članove kluba 2017.

29. - 30.04.
19. - 20.08.  
28. - 03.09.
30. - 01.10.
Paška čipka
Vršič
Osijek-Vukovar-Ilok
Pedale idu na more

Obavijesti

REDOVNE KLUPSKE VOŽNJE
Subotom i nedjeljom, s polaskom u 09,00 h iz Haulikove (caffe bar 'Libero').

- Sella Ronda - Dolomiti 2015. -

krug preko 4 sedla (52 km/1.780 m):

- Passo Gardena – Passo Sella - Passo Pordoi – Passo Campolongo -

20. – 22. 06. 2015.

dolomiti1

- Passo Gardena (2.121 m) –

dolomiti2

- Passo Sella (2.240 m) –

dolomiti3

- Passo Pordoi (2.239 m) -

dolomiti4

- Passo Campolongo (1.875 m) -

PLAN PUTA (biciklom 52 km):

 

20. 06. 2015. subota
- auto (450 km – polazak u 08,00 h):
Karlovac – Rijeka – Trst – Portogruaro – Belluno - Cortina d'Ampezzo – Corvara/Badia
- noćenje: kamp 'Colfosco' u Corvari

21. 06. 2014. nedjelja
- bicikl 52 km (Sella Ronda):
1. etapa (13 km):    Corvara (1.530 m) – Passo Gardena (2.121 m) – Plan de Gralba (1.871 m)
2. etapa (11 km):    Plan de Gralba (1.871 m) – Passo Sella (2.240 m) – Plan de Schiavanes (1.853 m)
3. etapa (15 km):    Plan de Schiavanes (1.853 m) – Passo Pordoi (2.239 m) – Arabba (1.601 m)
4. etapa (13 km):    Arabba (1.601 m) – Passo Campolongo (1.875 m) – Corvara (1.530 m)

22. 06. 2015. ponedjeljak
- auto (450 km – polazak u 10,00 h):
Corvara- Arabba – Belluno- Portogruaro – Trst – Rijeka - Karlovac

- prijevoz: 3 auta + prikolica
- očekivani trošak (prijevoz, hrana, noćenje): 100 Eur (400 kn + 50 Eur)

 

Sellaronda - 21. 06. 2015. nedjelja

- mapa -

dolomiti5

- visinski profil -

dolomiti6

dolomiti7 Dolomiti
Dolomiti ili Dolomitske Alpe planinska su skupina u istočnim Alpama, u Italiji. U Dolomitima se nalazi 21 vrh viši od 3.000 m.
Ime 'Dolomiti' došlo je od francuskog mineraloga de Dolomieua, koji je prvi opisao tip karbonatnih stijena 'dolomit', koji je uzrok oblika i boja ovih planina, ranije znanih kao 'blijede planine'.
Masiv Sella leži sjeverno od Marmolade, najvišeg vrha Dolomita.
Najviši vrh u masivu je Piz Boe, 3.151 m/nv. Područje Sella poznato je kao skijaški raj, s čuvenom 'Sella Ronda' stazom.
dolomiti8 Passo Gardena (Groednerjoch), 2.136 m
Krug oko Sella masiva počinje usponom iz Corvare na Passo Gardena dužine 9,6 km, s prosječnim nagibom od 5,2 % i visinskom razlikom od 599 m. Prijevoj povezuje 2 alpske doline, Val Badia na istoku (Corvara) i Val Gardena na zapadu (Selvia).
Svjetski skijaški kup (muški) se redovno održava sredinom prosinca na obje strane prijevoja – spust prema Val Gardeni, a veleslalom prema Alta Badiji.
S prijevoja slijedi 5,9 km spusta, serpentinama do Plan de Gralbe (1.871 m), s visinskom razlikom od 250 m.
dolomiti9 Passo Sella (Sellajoch), 2.244 m
Prijevoj Sella povezuje 2 doline u 2 pokrajine – Val Gardenu u Južnom Tirolu (Selvia di Gardena) i Val di Fassa u Trentinu (Canazei). Gradić Canazei svjetski je poznat skijaški centar, sa bezbroj hotela i ski-apartmana, te najstarijom skijaškom školom u Italiji. Također je izuzetno razvijen i ljetni turizam.
Uspon iz Plan de Gralbe dugačak je 5,5 km, s visinskom razlikom od 373 m i prosječnim nagibom od 6,8 %. Spust do raskršća iznad Canazeia dugačak je 5,5 km, s visinskom razlikom od 399 m. Prosječni nagib iznosi 7,3 %, s dionicama i do 10,5 %.
dolomiti10 Passo Pordoi (Pordoijoch), 2.239 m
Prijevoj Pordoi nalazi se između masiva Sella i masiva Marmolada, a povezuje 2 doline – Val di Fassa (Canazei) i Val di Livinallongo (Arabba).
Uspon s raskršća iznad Canazeia dugačak je 7 km, s visinskom razlikom od 421 m i prosječnim nagibom od 6 %.
Na prijevoju se nalazi spomenik Faustu Coppiju (1919-1960), legendi talijanskog i svjetskog biciklizma.
Spust do Arabbe dugačak je 9,4 km, s visinskom razlikom od 637 m i prosječnim nagibom od 6,8 % (mjestimično do 10 %).
dolomiti11 Passo Campolongo, 1.875 m
Četvrti, najniži prijevoj u dolomitskom 'Sella' krugu - Passo Campolongo, povezuje dolinu Val di Livinallongo (Arabba) i polaznu dolinu Val Badia (Corvara).
Uspon na prijevoj iz Arabbe dugačak je 4 km, s visinskom razlikom od 295 m i prosječnim nagibom od 7,4 % (na 2. i 3. kilometru smjestimično do 10 %). Sam prijevoj u dužini od više kilometara okružuju livade i crnogorične šume.
Spust do Corvare dugačak je 6,1 km, s visinskom razlikom od 307 m i ugodnim prosječnim nagibom od 5 %.

Passo Gardena (2.121 m), uspon iz Corvare
(599 m/9,6 km – 6,2%)

dolomiti12

Passo Gardena (2.121 m), spust do Plan de Gralbe
(250 m/5,9 km – 4,2%)

dolomiti13

Passo Sella (2.240 m), uspon sa sjevera
(373 m/5,5 km – 6,8 %)

dolomiti14

Passo Sella (2.240 m), spust
(399 m/5,5 km – 7,3 %)

dolomiti15

Passo Pordoi (2.239 m), uspon od 7. km
(370 m/7 km – 6 %)

dolomiti16

Passo Pordoi (2.239 m), spust do Arabbe
(637 m/9,4 km – 6,8 %)

dolomiti17

Passo Campolongo (1.875 m), uspon iz Arabbe
(295 m/4 km – 7,4 %)

dolomiti18

Passo Campolongo (1.875 m), spust doCorvare
(307 m/6,1 km – 5 %)

dolomiti19

bozic

Giro d'Italia 29.05. - 01.06.2014.

1. DAN

Polazak je iz Karlovca po planu, u 17 sati. Put na vodi preko Delnica, gdje nam se pridružuje sedmi član naše male, biciklističke ekspedicije, do kampa na jezeru Lago di Tre Communi između Tolmezza i Gemone. Uslijedilo je podizanje šatora, više manje uspješno, lagana večera i počinak.

     

   

   

2. DAN

Dan je osvanuo tmuran, s jakim vjetrom koji je vitlao tmurne oblake iznad naše doline. Jezero je predivno, ali pogled privlače alpski vrhovi u daljini, pokriveni snijegom. Nakon primjerenog biciklističkog doručka od špeka i luka, te sličnih namirnica, uputili smo se kombijem do početne točke, gradića Ovara, odakle je krenuo naš biciklistički pohod na prijevoj Sella di Razzo, 1755 mnm. Vrijeme se znatno popravilo, proviruje sunce a vjetar je stao. Uspon je protekao glatko iako je dužine preko 30 km, uz prosječan nagib 8-9 %. Kako i dolikuje pripremama za prolazak karavane Gira, u svakom se selu obavljaju ukrašavanja ružičastim trakama, balonima, starim biciklima i ostalim mudrolijama, ali sve u boji Gira – ružičastoj.

Spust se vozi naglavačke kroz uske serpentinice i klance, pa je teško koncentrirati se na cestu uz prekrasne vidike koji „pucaju“ na svakom zavoju. Na pola spusta prolazimo pored umjetnog jezera Lago di Sauris s impozantnom betonskom branom visokom 200-tinjak metara. Od brane počinje serija tunela, njih 6, 7, dugačkih, strmih, mračnih a popločanih sitnom granitnom kockom. U toj kmici kaplje voda sa stropa, izviru gejziri iz ceste i jedva smo dočekali kraj te horor serije. Peostali dio spusta je bila prava nirvana. Ugledavši crnu oblačinu koja nas je čekala na našoj ruti, Bojan je predložio uskakanje u kombi i povratak u bazu. Obzirom da je misija odrađena i da nam se nije kisnulo, a Bojan je cijeli dan imao prave prijedloge, družina se rado složila.

   

  

   

Usput je pao dogovor oko namirnica, tako da nam je Django pripremio recept gefilte paprik, a iznenađenje večeri Antiša i njegov rekvijem na roštilju, što su s velikom dozom zavisti „odslušali“ ostali gosti u kampu. Veselje je upotpunila činjenica da su nam šatori bili suhi, usprkos obilnoj kiši koja j očito padala dok nas nije bilo, pa je i sanak bio slađi.

3. DAN

Zoncolan – 20. etapa utrke i velika dilema kako doći tamo. Prvotna zamisao je bila biciklima, dok nam Django nije rekao kakvo je to brdo, a pretpostavljali smo da će biti velika gužva. Stoga je pao dogovor da idemo kombijem opet do Ovara, a onda pješice uzbrdo dok nam se bude dalo. Ne znam kako i zašto, valjda zato što smo došli toliko puno prije utrke, ali s noge na nogu došli smo do vrha – 10 km. A brdo je stvarno moćno, rampa kao da se penješ po krovu – valjda 18 i više % do vrha. Publike ima svake vrste, od biciklista, familija s djecom do raznih klaunova i zajebanata, ali svima je zajednička jedna pozitivno nabrijana atmosfera.

Na vrhu smo se podijelili, pola ih ostalo gore, a pola nas se spustilo 1,5 kilometar niže gdje nije takva gužva, a bicikliste možeš bukvalno dodirnuti, što se i radilo. Kako se buka helikoptera iz pratnje pojačavala, tako je i uzbuđenje u nama raslo, a onda je krenulo navijanje. Vai, vai, vai, adrenalin ti skače. Imali smo odličnu i preglednu poziciju s dugačkim pravcem, pa smo vidjeli dosta, a naročito našeg Roberta. Iznenadilo me koliko su svi ti biciklisti mladi.

Nakon trke, spust je bio.... pa nemam pravih riječi  kojima bih mogao opisati osjećaj kad ti matice i bolcne iz kukova ispadaju već nakon par kilometara te surove nizbrdice, a kamoli nakon 10.

   

   

Uglavnom, Zoncolan je s pravom brdo koje se izgovara s iznimnim poštovanjem i ako bude prilike možda se još vidimo, ali na biciklu.
Povratak u bazu donio nam je gulaš s tijestom od našeg kuhara kulinara Djanga. Nevjerojatna je ta lakoća kojom taj majstor u tren oka spremi tako ukusna jela. Svaka čast.

4. DAN

Pospremanje logora i utovar stvari potrajao je duže nego što je trebalo, kao da nam se i nije baš išlo, ali zadnji je dan, nedjelja, sutra se radi. Uslijedio je odlazak u Gemonu na start posljednje etape Gira. Grad je bio prepun ljudi, biciklista, novinara, prava fešta. Atmosfera vrhunska. Ispratili smo Giro za ovu godinu, utrka je otišla prema Trstu, a mi polako prema doma.

Put je protekao bez problema, uz par stajanki za odmor i u Karlovcu smo bili oko 19 sati, umorni ali sretni i prepuni najljepših uspomena.
Živjeli biciklisti, živjela Pedala!

Novi klupski dresovi

Pozivaju se članovi kluba zainteresirani za nabavu novih klupskih dresova da se prijave do 21.05. na sastanku kluba ili direktno Mladenu Trpčiću na broj mobitela 091 250 4505. Cijena kompleta (majica kratki rukavi s patentom po cijeloj dužini, gaće sa ili bez tregera) iznosi 360,00 kn.

Dres Pedala Laganini